Nya dag 'today', lördag

Hade inte tänk mig ett långt inlägg nu. Känner mig ganska trött och vill bara till sängen men tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg ändå. Hehe, idag blir det bio med mina två syskon. Vi ska se Alvin och gänget 2. Ser i fram emot det jätte mycket. Mina kompisar som har sett den säger att den är jätte bra, så jag hoppas att den är lika bra som jag nu förväntar mig. Efter bion blir det att sticka till Gunnesbo och heja på mina lagkamrater när dom ska möta Lundagårds 93or. Förra gången vann vi med 5 bollar tror jag men imorgon tror jag att det kommer bli tuft. Men sluta inte kämpa i alla fall. Ska försöka göra mitt bästa på bänken. Sov gott änglar!

JAG ÄLSKAR DIG NORA! <3

Älskar dig syster Nora! (L)
Bilden blev inte så bra i kvaliten för att den är tagen med min mobilkamera och så var det mörkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0