Buhu :D ...

Hello alla glada bloggläsare. Har varit helt off denna veckan för att jag har inte mått så bra men det ska bli ändringar med det, "skärp dig Louise, det är en order!", hihi.

Jag tänkte att ni kanske vill se lite bilder på min vecka som det har varit lite tumt med? I alla fall, är kommer lite bilder, enjoy. :)

Bilder för vecka 12 :) ..
Bilder för vecka 12 :) ..
Bilder för vecka 12 :) ..
Bilder för vecka 12 :) ..
Bilder för vecka 12 :) ..
Bilder för vecka 12 :) ..
Bilder för vecka 12 :) ..
Bilder för vecka 12 :) ..
Bilder för vecka 12 :) ..

De 4 klädesplaggen överst köpte jag förra helgen. Jag blev faktiskt jätte nöjd med dom.
Vad tycks? :)

Den färgglada tunikan som det står innan och efter på klippte jag bort armarna på. Jag passade inte alls i de puff armarna. Blev mycket nöjd efteråt. Ni kommer säkert få se den på någon gång.

Det understa klädesplagget älskade jag innan det gick sönder i sidan, så jag sydde ihopa den och så blev den som ny igen. Hihi, mina begåvningar träder fram. ;)

Mössan och smycket fick jag av min farmor och farmar. Dom har nydligen kommit hem från ett varmt land (kommer inte ihåg vilket). Där köpte dom smycket och mössan har min farmor stikat. En Sverigemössa... :D 

Hihi, i det sista paketet fick jag min efterlängtade dvd, New Moon. Fick den igår. Jag är överlycklig. Såg att den är slut i affären och då är det ett jätte bra tillfälle att beställa den på nättet. Kommer titta på den imorgon med min bebis Mathilda. Det kommer hända massa saker imorgon men det får vi ta då.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0