Allt har varit upp-och-ner...

Jag har mått så dåligt på sista tiden. Allt i skolan tar kål på mig. Inte för att jag bryr mig så hårt egentligen men jag går och stör mig på det. Som t ex igår hade jag haft en knut i håret (som en boll med toffs) och jag orkade inte fixa det så jag tog bara ner det, helt vanligt och sprejade det lite och det så ändå helt okej ut (fast ändå rusigt). Under hela dagen så går alla tjejer i min klass och kommenterar det bakom min rygg. Så himla omoget. Jag fattar inte hur dom orkar. Om dom skulle ha något att kommentera om (som dom tydligen hade), varför inte komma till mig då och fråga varför jag har det så? Jag blir så arg!

Nu vill jag inte lägga ner energi på dom. Det är ändå bara ca 61 dagar kvar i skolan. Det kommer nog också vara studiedagar men dom är inte inräknade för vet inte hur många det kommer bli.

Huu, skönt att bli av med aggressionerna. Ibland måste man få skriva av sig för att blir av med all ilska.

Och så har det varit detta med mitt knä också. Har fått reda på operationstiden nu. Jag kommer ligga på operationsbänkenmåndagen den 26 april i Trelleborg. Läskigt men samtidigt skönt att ha en tid att utgå ifrån. Jag längtar som tusan efteråt. Jag kommer gråta av lycka. Då är jag över på andra sidan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul för dig att du fått en operationstid nu :D You go girl!

2010-03-13 @ 11:55:00
URL: http://eimj.blogg.se/vilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0