Elitserien nästa!

Det kunde inte har varit bättre. Umgått mest med Mathilda älskling men så kan det vara. Jag älskar dig något enormt bebe, det måste du komma ihåg! Igår till idag har Mathilda sovit hos mig. Igår kollade vi först på "Fantomen på operan" sedan blev det att följa finalen i curling. I 9de ronden såg det inte så bra ut så vi gick och la oss 03.00, hehe. Imorse när vi hade vaknat så hade min mamma smsat som var i våran stuga, att curling tjejerna hade vunnit. Jag blev helt chockad först för att jag trodde inte att det skulle gå för att det såg skit ut. Såg repriser idag och vilken miss canadenskan hade gjort. Hon som hade varit duktigast enligt mig. Men glad för svenska laget. Vilken insatts dom gjorde i matchen. Behöll kylan och spelade tills matchen var slut.

Idag var jag och kollade när våra H43/Lundagård tjejer spelade mot Sävehof. Dom vann tillslut med en boll och nu är dom i elitserien. Jätte glad för deras skull och det kommer jynna oss om något/några år för då kommer vi slås ihop med dom, hihi. Bra spelat tjejer!

H 43/KFUM Lundagård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0